Joe Jonas and Ashley Greene Spotted Kissing


Joe Jonas and Ashley Greene Spotted Kissing


The rumored lovers have confirmed that they might be more than friends after the two were snapped lip-locking on the street in SoHo, New York City on Friday afternoon, August 20.

Rumored lovers Joe Jonas and Ashley Greene have confirmed that they are indeed an item. The Jonas Brothers star and the "Twilight" movie actress have been spotted landing a kiss on each other's lips on the street in SoHo, New York City on Friday afternoon, August 20.

During the day outing, Joe and Ashley didn't seem mind having other people around them watching as they smooched. Joe, who donned a blue gingham shirt and jeans, was seen kissing Ashley, who looked lovely in a white sleeves shirt, without even cuddling each other.

Joe and Ashley, who haven't come clean about the nature of their relationship, were also seen spending time together at MCU field in Coney Island, New York, a day earlier, on August 19. Ashley was there to cheer Joe as he played with the Road Dogs against the Marquis Jet Flyers. Joe's brothers, Nick Jonas and Kevin Jonas also joined the match.

Joe Jonas and Ashley Greene were first romantically linked after the two reportedly had a dinner date at London's most exclusive restaurant The Ivy in early July. They later fueled the dating rumor after spotted in Los Angeles' Los Feliz neighborhood, sharing a table for two at crunchy Alcove Cafe on July 26.

Ashley Greene Cheering on Joe Jonas at MCU field:



© AceShowbiz.com


Comments

  •  
    Clevergirl
    Apr 02, 2012

    Omg Joe...Seriously?! Ashley Green is ugly as hell and she needs to get a fucking life! WHY did you break up with Demi??? She was much better than this ugly crap!!! Damn Joe..

  •  
    bree
    Mar 16, 2011

    you people are so judgemental,everyone who said ash is ugly should take a look @ themselves

  •  
    hate joe
    Mar 12, 2011

    please. demi and demi's fan should hate joe then you haters hate demi OKAY!.

  •  
    demi sucks
    Mar 03, 2011

    demi is a big slut

  •  
    Joejonas123
    Feb 09, 2011

    Joe is not a retard, he is very hot

  •  
    jonsa sis!!
    Feb 07, 2011

    hey joe sick to ashley shes a good person never ever make her sad !! and live with her happily ever after!!

  •  
    fan
    Jan 15, 2011

    Joe Jonas is amazing

  •  
    Thayla
    Jan 15, 2011

  •  
    ahaha:)
    Jan 11, 2011

    dude you guys are dumb wasting your time commenting on this crap. it makes me laugh how crazy people get over this celebrity stuff. joe's with ashley. big freakkin deal! demi will obviously get over whatever issue she has since shes in rehab.

  •  
    joejonas123
    Jan 04, 2011

    Demi lovvato is a slut, andda total bitch. I'm glad joe jonas dumped her

  •  
    breebree
    Jan 02, 2011

    i love joe:)

  •  
    Brianna
    Jan 02, 2011

    Joe I LOVE you

  •  
    someone
    Dec 30, 2010

    fuck u ashley u look like a dump monkey but demy lovato is so beautiful and joe he should no that

  •  
    someone
    Dec 30, 2010

    fuck u ashley i like demy lovato more shes sooo beatiful ashley is like a dump

  •  
    w.s
    Dec 25, 2010

    kutta ka baccha or uski kutti.

  •  
    OMG
    Dec 21, 2010

    JOE STICK WIT ASHLEY GREENE! I LOVE U :)

  •  
    Trin and Bri Bri
    Dec 21, 2010

    HEY!Joe you and ashley greene make a SUPER couple!btw you people who made some of these commets are SICK!!!!!!

  •  
    jojonaslover123
    Dec 14, 2010

    I LOVE YOU JOE JONAS

  •  
    Joejonaslover123
    Dec 14, 2010

    I love Joe jonas and ashley is so pretty

  •  
    someone
    Dec 04, 2010

    omg!!!!!! i used to like joe but now after what he did to demi i sooooo hate him he's just a heart breaker and sooner he'll dump ashley .

  •  
    dontknow
    Nov 26, 2010

    All Joe does is break up with girls . Like seriously , he needs a fucking life . He doesn't know how to keep a girlfriend for at least a fucking year . He put Demi through hell , & you can tell Demi is a very sensitive person . Ashely Greene is ugly , & needs to get a fucking life . Like seriously , Joe , get a life .

  •  
    asleyandjoefan
    Nov 24, 2010

    joe and ashley is verry beutiful together!!!!!!!!

  •  
    all-smiles;)
    Nov 23, 2010

    OMG!!!! JOE AND ASHLEY=BAD COUPLE....WHY AND THE HELL WOULD YOU BREAK DEMI'S HEART? YOU BROKE A SMART AND PRETTY GIRL'S HEART FOR A WHORE (A.K.A.)SLUT...U GOT ISSUES..HOW MANY WOMEN ARE YOU GOING TO BREAK UP WITH? NOW I REALIZED WHY I LIKE YOUR BROTHER NICK BETTER THAN I LIKE YOUR 304 ASS..!:/

  •  
    ay
    Nov 21, 2010

    ashley is very ugly but joe is very nice

  •  
    um
    Nov 19, 2010

    Mean retardz

  •  
    ME
    Nov 16, 2010

    it seems that majority of the comments are against to the lovers..hahaha :D

  •  
    miss danger
    Nov 15, 2010

    fuckkkkkkkkkkkk U ashley greene shittttttttttttt joe is AMAZINGE person ilove him a lot more than any one :x:x:x:x:x

  •  
    Someone does not lov
    Nov 15, 2010

    fuck you ashley greene

  •  
    resse
    Nov 07, 2010

    wtf why are you guys so hash. now i personaly wish he would have stayed with demi but thats not the case so just leave them the fuck alone if asley wants to date joe she can the relationship will sink or swim on its own

  •  
    erin & co.
    Nov 05, 2010

    We feel sad about this. I mean, he broke up with Demi because of Ashley.Joe doesn`t deserve any girl. It`s not that i don`t like him, it`s just that he`s a heartbreaker and we think that they don`t deserve to suffer because of him.:D

  •  
    ZARA.29
    Nov 01, 2010

  •  
    The truth
    Oct 25, 2010

    STFU, haters! Joe is NOT gay or a womanizer. He's a good Christian who was just searching for the right girl. He is not a wimp for breaking up with Taylor over the phone. Demi is not the one for him, LET IT GO! Jackson and Ashley? LOL Twilight is NOT REAL. Kellan and Ashley? JUST FRIENDS. Joe and Ashley? Perfect match! They will last and will be extremely happy and there's nothing all of you jealous, bitter losers can do about it.

  •  
    Jenna
    Oct 25, 2010

    Joe and Ashley belong together. They are the best Hollywood couple ever.

  •  
    Savannah
    Oct 25, 2010

    briana this is fiction not reality....

  •  
    Maryse
    Oct 15, 2010

    Joe is a player, Ashley is a slut.

  •  
    JOnasFan(:
    Oct 14, 2010

    ashley is to old for joe, JOe deserves better (hotter,younger,awesomer) I LOVE YOU JOE AND ALSO NICK N KEV (: <3

  •  
    JOnasFan(:
    Oct 14, 2010

    OMG i hate whoever is making fun of joe, joe is amazing so whoever is talking shit about him FUCK U

  •  
    Briana
    Oct 13, 2010

    Ashley and Jackson belong together!!! NOT FUCK UP JOE!

  •  
    demilovato#1fan
    Oct 06, 2010

    wat the hell is wrong with freaken joe!!he has dated so many girls already and then he breaks there heart.wat fuck is wrong with joe.ashhley and joe realationship is not gonna last cause he gonna break her heart sooner or later.i feel sorry for ashley!Fuck u joe

  •  
    Ms Nice
    Oct 05, 2010

    First off I would like to say... this ain't nobody business but their own. You all sound so harsh like you have the right to judge other people's lives. No of you can tell people who they need to date. This aint y'all life so leave it alone. Check you own life before you try to wreck somebody else's life.

  •  
    Jonas fan
    Sep 28, 2010

    Wat the FUCK Ashley date someone you're age Joe will dump he yah go JOE

  •  
    melanie
    Sep 28, 2010

    joe and ashley= bad couple. I HOPE THEY DONT GET MARRIED. JOE YOU BELONG WITH DEMI LOVATO NOT ASHLEE.

  •  
    HATINGJOEJONAS
    Sep 25, 2010

    JOE! FUCK YOU!!! THERE'S SO MANY GIRLS OUT THERE TO BREAK THEIR HEARTS! WHY DID YOU PICK ASHLEY! IDIOT!

  •  
    YEAHRIGHT!!!
    Sep 25, 2010

    Ashley! DUMP that Shit and go out with Kellan! C'mon I know you have a crush on him! Fuck it, if you and the fag end up together, i'm telling your mom!HAHAHAHAHA

  •  
    Kashley
    Sep 25, 2010

    That Joe faggot needs to fucking get off of Ashley!!! Ashley, you really SHOULD DUMP that FAGGOT. Kellan is way too hotter than him. And you and Kellan look really good together.

  •  
    JonasFan4evs
    Sep 24, 2010

    OMG they aren't a good couple Joe should dump her.

  •  
    paige
    Sep 21, 2010

    he seems to get around alot, i really like joe. but come on demi is so much more better than ashley, i feel sorry for demi.

  •  
    jonasgurl13
    Sep 18, 2010

    you guys r so mean so what if he is going out with an older woman they make a cute couple and i love them both so leave them alone

  •  
    hmmf
    Sep 04, 2010

    How could Joe date a woman who is almost 3 years older than him...JASHLEY is soooo NOT gonna work out..this news is horrible :P :(

  •  
    Fred
    Aug 26, 2010

    They go perfect, he's a man whore, and she is a good ole whore.

  •  
    LoveJJonas_
    Aug 26, 2010

    OMJ" If u ppl are a jonas fan" u would be happy for him. How can u all know that Joe his heart was also broken after breaking up with Demi?! &So what if he is with Ashley,, I'm happy with that. I love them both.

  •  
    anonymous
    Aug 26, 2010

    WTF?! Really Ashley, you can do so much better, A LOT better....

  •  
    xLegit
    Aug 23, 2010

    I feel bad for Ashley Greene =P after a month or so , her heart will be broken into pieces .

  •  
    ts. supporter
    Aug 23, 2010

    seriously! "Havent found the right girl yet"????? KELLY? Yeh, i guess thats the same excuse you'd use on why he stomped on taylor's heart and couldnt even break up with her to face. WIMP!

  •  
    Kelley
    Aug 22, 2010

    Noo not my Joseph!!! And Joe is not a womaniser, he just hasn't found the right girl yet, who knows she could be the one!!! I LOVE YOU JOE... And have you seen her naked swimsuit pics im like, tempted to vomit actually...

  •  
    WTFunny
    Aug 22, 2010

    I hope she stomps on his heart like he did to Demi. JASHLEY = FAIL

  •  
    Kaylee
    Aug 22, 2010

    Shocking Joe chose a girl who's had nude pics leaked on the Internet. She doesn't seem wholesome enough for a guy who wears a purity ring.

  •  
    Demi Lovato fan fore
    Aug 21, 2010

    He was suppose to be with Demi and celebrating her birthday!!!I hate him!!!I hate them both!!!Ass holes

  •  
    jabareia
    Aug 21, 2010

    NOW I HATE BOTH OF THEM HOW DOES JOE ALWAYS GETS HIS WAY I HOPE ASHELY DUMPS HIM HE CAN GET A TASTE OF WHAT IT FEELS LIKE

  •  
    Shani:)mileS
    Aug 21, 2010

    Well she's one luck bihatch - that's all I can say haha.. Why am I haha-ing?? This is terrible news :P

Leave a Comment

Required fields are marked with *

   
MORE FROM NEWS

CELEBS PHOTO