Sneak Peek of Justin Bieber and Charice on 'Oprah'


Sneak Peek of Justin Bieber and Charice on 'Oprah'


Oprah Winfrey has compared Bieber to Frank Sinatra, Stevie Wonder and Elvis Presley among others, calling him the heartthrob of the decade.

"The Oprah Winfrey Show" gives a glimpse of Justin Bieber's appearance on the May 11 episode. Calling Bieber as the heartthrob of the decade, Oprah Winfrey asks "Did you dream of this happening to you?" to a beaming Bieber.

Bieber taped his appearance earlier this week in Chicago. Fans who have submitted a story about "what you love about Justin Bieber and why?" were in the audience. Bieber tweeted hours after the taping, "Just got to say that Oprah is real nice down to earth person. She even came back after the show to talk with everyone. She is incredible. And she made my grandpa cry. He went all water works in the crowd."

His mother Pattie Mallette meanwhile also tweeted, "So proud!!! My son just did Oprah! @justinbieber was so charming! It airs May 11th! I was on for a minute too!! So exciting!". Later on, Bieber again wrote on Facebook to describe how honored he was. "Couldn't believe she was interviewing me. It was surreal. Thanks to everyone who worked hard to get me there. Really an honor and a testament to the incredible fans that you all are. Thank you. Really," he wrote.

Justin will not be the only guest in the episode. Another teen singing sensation Charice, whose career Oprah has observed and catapulted, would be performing there too.



© AceShowbiz.com


Recommended News

Comments

  •  
    charlottecuanico
    Oct 25, 2010

    justin bieber is my hero !! wahaha :) hope ill see u here in philippines :)

  •  
    charlottecuanico
    Oct 25, 2010

    hey!!justin is not a gay?know why?sinasakyan niya lang lahat ng paratang sa kanya?kung ikaw ba naman sumikat ka ng ganun?wala bang maninira sayo?yung mga ganyan na tao inggit lang yan?haha i love u jbieber !! i hope i see u here in philippines !!!

  •  
    G>well
    Oct 13, 2010

    Okay bieber u are so out of diz world men u r awsome i am dyin 2 meet u one day u rock

  •  
    lyna
    Aug 27, 2010

    Heeyyy jb my classmates says hi 2 u mmm......i wz wondering when are u coming 2 kenya? coz i'd really lv 2 take a walk along da beach with u and take u 2 da Obama's land u,re soooooo supa hoooot manze unanibamba

  •  
    lyna
    Aug 27, 2010

    Jb is da most handsome teen singer i have seen his so cool and he has a sexy smile to al his songs rock ma world i'd really lv 2 c u in person jb pls cme 2 kenya,nairobi <nakupenda sana>i lv u very much

  •  
    michael tandoc
    Jul 18, 2010

    crush kita justin parehas na taung gay nababakla ako sayo go sister pag patuloy mo iwagayway ang bandila ng kabaklaan

  •  
    grace ann delfin
    Jul 18, 2010

    hoy justin..... mustah na??? pare inuman tau>>>> ano tagay? do u want to have to have chupa chupa with me?

  •  
    karla
    Jul 18, 2010

    i love you juztin!!

  •  
    karla
    Jul 18, 2010

    i mean i just wanna know the truth..

  •  
    karla
    Jul 18, 2010

    pls pls im begging you justin... go here in the philippines!!!!! if you will not go here you are really a gay.. hey are you gay? just wanna the truth.... my classmates says that you admit that your a gay.. i dont want to to believe them... because your not like gay..

  •  
    karla
    Jul 18, 2010

    when will u have concert here in the philippines? just tell me.. so that i'll pick you in the airport.. haha just kidding... ill wait for you

  •  
    karla
    Jul 18, 2010

    go here in the philippines

  •  
    lexi
    May 28, 2010

    i luv jb cuz he put the jonas brothers back where they belong(in the top 200)i hope he comes 2 virginia or close 2 virginia at least

  •  
    anai
    May 14, 2010

    you are hot i love you with my haert

  •  
    bieeber
    May 12, 2010

    WTH. :|

  •  
    wait
    May 11, 2010

    Guys wait until he reaches puberty =/

  •  
    Kia
    May 11, 2010

    I ment through on the last page lol :)))) <333

  •  
    Kia
    May 11, 2010

    Heyyy Justin I love you!! No matter what if you go thrpugh changes or not!!1 Be who you are, because you beileve In yourself to beilive. i love you. U Inspire me JB! My religion is Beileber and I have beiber Fever :))))

  •  
    Jb L0ver
    May 10, 2010

    I love u justin...cant wait till u come 2 Arizona!

  •  
    alicia
    May 10, 2010

    he worked hard to get to were he is now

  •  
    alicia
    May 10, 2010

    dont dis justin

  •  
    Klaris
    May 10, 2010

    I d0nt care about wat the bieber Haterz say...he is the bomb!!and ever 0ne wishes they l00ked as Hot as he d0es....s0 back 0f haterz and GET A LIVE...bunch of L0serZ

  •  
    Jackal
    May 09, 2010

    My response to the :::::::::::::: I gather your a pimpled faced teen still wearing nappies. When you have grown up and mature then you will finally stop dreaming about baby butts like Justin ( who still wears nappies and has a baby voice that only a mother and mindless teens adore) and start looking, listening and understanding real talent, real artists.lol....Grow up!!!

  •  
    joshua
    May 08, 2010

    sana pumunta dito sa pilipinas si juztin bieber!!!!!

  •  
    J
    May 08, 2010

    This is going to be amazing. Now everyone is going to be able to see Justins story, and really embrace his music. I cant wait!

  •  
    aijeleth
    May 08, 2010

    huh ?!..i hate it !!!so much ..

  •  
    Jackal is !@#$%^&*
    May 08, 2010

    lol Jackal is out of touch with reality. Even if Justine matures and his voice cracks he's still the most successful new singer with 4 Billboard hit songs even b4 cd was released.

  •  
    Jackal
    May 08, 2010

    You got to be kidding. He sounds like a girl (because his voice hasnt broken) Oprah just proved yet again, she shoud retire.

Leave a Comment

Required fields are marked with *

   
MORE FROM NEWS

CELEBS PHOTO