WHAT'S HOT?

Justin Bieber and Rihanna to Kick Off Free Super Bowl Concert Series

January 09, 2010 03:33:54 GMT

Along with the Usher's protege, Rihanna will perform on the first day of the concert series which will hosted by Kevin Dillon on February 4.


Justin Bieber and Rihanna to Kick Off Free Super Bowl Concert Series
See larger image

Tween singing sensation Justin Bieber and Barbadian songstress Rihanna are paired up to entertain concertgoers at Pepsi Super Bowl Fan Jam. The two artists will be singing on the first day of the concert series on Thursday, February 4.

Justin is set to deliver songs from platinum debut album "My World" in front of the crowd in the South Beach of Miami. Meanwhile, Rihanna is scheduled to perform tracks from her fourth studio effort "Rated R".

The second day of the gig, which will also be the last one, takes place on February 5. Nelly Furtado, Paulina Rubio and Pitbull are tapped to rock the event with singles from their latest studio installments.

"Entourage" hunk Kevin Dillon and TV anchor Nancy O'Dell will host the Thursday night's concert, while Telemundo stars Leti Coo and Jessi Losada will host the Friday night's festivity along with actor Karim Mendiburu. NFL players also will participate in the two concerts which will be aired live on VH1.

Free tickets for both gigs will be made available on a "first come, first serve" basis beginning Monday, January 11 on TicketMaster.com. There is limit of 10 tickets per person.

© AceShowbiz.com




Post Your Comments

posted by klove17 on Feb 13, 2011
Justin u rock!
posted by FU on Feb 06, 2011
screw u bieber
posted by edona on Sep 13, 2010
i love you
posted by marie-jeanne on Aug 27, 2010
yelo justin bieber comment sava
posted by rock15 on Jun 13, 2010
i love you justin bieber!!!!!!!
posted by TERRI on May 24, 2010
I LOVE U JUSTIN. I WANT TO GO TO YOUR CONCERT SO BAD.I LIVE IN COVINGTON,TENNESSEE. MY ADRESS IS 1503 HOWARD. WHENEVER I LOOK AT YOUR PICTURES I CRY CAUSE I BEEN WAITING TO SEE YOU.
posted by claire on Apr 16, 2010
hi justin hope i can see u sometime ! xxxxx
posted by lucy on Feb 23, 2010
hey justin ur so hot and cute hope i can c u sometime
posted by claudia castillo on Feb 05, 2010
hi justin i love u so much r u coming to stockton ca
posted by crisseth on Feb 01, 2010
hi justin
posted by natalia on Jan 30, 2010
iamsad you borke your foot
posted by natalia on Jan 30, 2010
ilove you justin biber your song are good so went i am 18yearold
posted by Brandon on Jan 26, 2010
is this gonna be on TV?
posted by amelie on Jan 24, 2010
I LOVE YOU JUSTIN BIEBER (L)
posted by nikkiew on Jan 20, 2010
i love you so much justin..... i wont to go outwith you justin If you are single, then Valentine's Day may not be greatest time of the year for you. Seeing other people celebrating their love can make one a tad envious. However, don't be let down. Lift your sagging spirits by reading these valentine's quotes and by dreaming of your own happily-ever-after.
posted by Leeaaah&&Courtney Xo on Jan 14, 2010
Justin We Lovee Youu uu Are Fit As =D xxxxx Lvyaah xxxxx
posted by tyta bieber on Jan 14, 2010
hemm ...... i love justin
posted by melinda j,b on Jan 14, 2010
hi i am from vancover my school is harney ele and i like your pictures you and rihanna is that right that you and rihanna i wish that if you guys married
posted by faradudubieber on Jan 13, 2010
he is hot !!!! u are an amzing justin bieber !!:)
posted by tamara cooper on Jan 11, 2010
I love all ur songs love to bable to come to one of ur consertes but i live in beford So it mite be hard for me see u in peson but would be a dream come true. love u justin
posted by kate 4 justin on Jan 11, 2010
omg i love this boy he is soo fit and seems really nice i would love to meet him i hope he could come to englan cornwall that would be a dream come tru loveyou justin kate xx
posted by Bieberlover on Jan 11, 2010
HAHAHAHAH I GOT TICKETS ALL READY(: CAN'T WAIT AHHHHHH!!!! IM GOING TO BE THE GIRL THAT SCREAMS THE LOUDEST SOOO YEA U'LL KNOW WHO I AM WHEN I SCREAM LMAOOOO I LOVE YOU JUSTIN UR GOING TO BE AMAZING (UR ALREADY AMAZING) SEE YOU THERE!!!!!!!!<3
posted by imabeileber on Jan 11, 2010
I LUV U JUSTIN!!!!!! XOXOXOXOXO
posted by brittney on Jan 10, 2010
whats your molble cellphone number
posted by Raghad k.s.A on Jan 10, 2010
i'm from saudi arbia i'm not one of ur fans but i love ur music :p
posted by Pinklover on Jan 10, 2010
How do all of you guys love him when you don't even know him you just live him because he us so hot and a great singer and famous!!??
posted by Shericadinaa- on Jan 10, 2010
justin bieber is soo good ! and hot, and a good singer he is like everything what is good :D xgod bless you justin !
posted by Justin_lova on Jan 10, 2010
Omg I'm going to the concert I can't wait to see u guys!!!!:):):)
posted by justinnhayran on Jan 10, 2010
I love you I love youu
posted by Bieeberrfeverx on Jan 10, 2010
Pleease go to YouTube and search bieeberrfeverx3 and watch my video! Comment and rate and maybe justin will see it one day! Thankss(:
posted by TaCoLovaBiebera on Jan 10, 2010
cool! only that I live in Poland ;(( I loVe Justin !!
posted by Natalie on Jan 10, 2010
justin you are sooo sweet<3
posted by empalina and midgit on Jan 10, 2010
like OMG its justin like who cares we get it he is hot and can sing who cares me and my friends r so over hearing girls say OMG did u c justin he is so hot like OMG did u c him on youtude he is to hot justin justin justin justin we get it he is hot we dont care lol ok btw im with my bestie so thats wat we think ok lol
posted by lana on Jan 10, 2010
l love jo jo justin
posted by JUSTIN on Jan 10, 2010
I LOVE YOU JUSTIN<3<3
posted by bryanna on Jan 10, 2010
ily rihanna and justin !
posted by Lxiiy on Jan 10, 2010
J'adoOre La piix Elle est trOop Belle :D
posted by kyline on Jan 10, 2010
i love you justin...
posted by kioml on Jan 10, 2010
that is soo awsome i am soo going a matter a fact i already GOT MY TICKETS AND I CANT WAIT TO GO IM SUPER EXCITED! LOL BYE TTYLE LMFAO JK HOMI PEACE OUT
posted by janet on Jan 10, 2010
justin i love u as a fan u rock luv xxx
posted by @SamBieber on Jan 10, 2010
omg i love youu Justin&#9829;
posted by justin4life on Jan 10, 2010
just i love you with all my heart I'm your #1 fan and i live in Miami so I'm going yay love you!!!!!!! <3
posted by purplebud on Jan 10, 2010
hey justin,your great,good lucK!!!!!!!
posted by ihavethebbieberfever on Jan 10, 2010
i love justin bieber!!! you'll do great BTW ilove to see your youtube videos they are hilarious specially "what i do in my spare time" thats an old one but still its my favoite i laugh a lot with them and thiks youre the cutest boy on earth and tha's a fact iloveyouuJB<3 from:akbm
posted by ihavethebbieberfever on Jan 10, 2010
justin i love you!!!! im so gonna beg my parents to take me though i live far and i'll hardly convince them anyway good luck you'll do great as always i love you!!! your eyes are the most beautiful i've ever seen and your hair is awesome justin bieber i swear that i love you more than any other girl i bet you have no idea how much i love you maybe because you dont know me which upsets me
posted by ILoveJustinBieberand on Jan 09, 2010
I LOVE YOU JUSTIN! You are the best <3!
posted by kaitlynluvsjustin on Jan 09, 2010
omg im going to get tix!!! i could so go to that!!!
posted by JB on Jan 09, 2010
i love u justin ! good luck ;D
posted by Sha\'Ana Flynn on Jan 09, 2010
Justin goodluck you'll do great
posted by BIEBS_The_Man on Jan 09, 2010
Hells yea! justins greatt!!
posted by Alicia Martinez on Jan 09, 2010
Hey hope i see u sometime in my life only if u come to IOWA!!!!!!!! luv u <3
posted by brianna 1400 on Jan 09, 2010
i <3 justin bebier he has an amazing voice plus cuteness i could just kiss him
posted by LillyDiallo on Jan 09, 2010
just landed in Atlanta, Georgia and can't wait till' see Rihanna but not so excited bout Justin!!
posted by brandon on Jan 09, 2010
la photo est vraiman belle
posted by JustinBieber<3 on Jan 09, 2010
JUSTIN ARE BEST! :D
posted by niki on Jan 09, 2010
dude ur sooo CUTE.. OMG ! immma beliber <3 (: Best 15 year old ever ur so much bettter then the jonas brothers .. wow and i love ur voice and ur soo funny i see ur youtube videos everyday :) i love em :) love: niki (ilu ryan ) :) u to jb :) USHER MY MAN :) Bahahah
posted by JUSTIN-lover on Jan 09, 2010
hey justin ur soo hot
posted by lovesbieber. on Jan 09, 2010
I LOVE YOU JUSTIN!!!

Screen Name
Please Enter   
Comment
 
 
 
RSS
FB
Twitter