WHAT'S HOT?

Studio Version of Justin Bieber's 'Baby' Feat. Ludacris Emerges in Full

January 18, 2010 07:15:58 GMT

Listen to the studio version of Justin Bieber and Ludacris' hook-up in new single 'Baby' which is recorded for 'My World (part 2)'.


Justin Bieber
See larger image
Photo credit: Aaron D. Settipane/WENN

After previewed through its acoustic version, Justin Bieber's brand new song "Baby" has finally come out in its studio version. The track features additional verses from rapper Ludacris and will be the first single from Justin's upcoming album "My World (part 2)" which is due to arrive in March.

In addition to the Ludacris-assisted song, Justin also has a new track called "Never Let You Go". Earlier this month, the YouTube singing sensation filmed its accompanying music video in the Bahamas with Colin Tilley serving as the director.

On another news, Justin Bieber has beaten Jonas Brothers in ticket sale for the upcoming Houston Livestock Show and Rodeo. Justin will sing alongside Selena Gomez on March 21, while the Jonas boys have Demi Lovato as their special guest on March 7.



© AceShowbiz.com




Post Your Comments

posted by shell shell on Jan 31, 2010
remember brat 12? she is pethetic i know he is hot but really?
posted by shell shell on Jan 31, 2010
JUSTIN BIEBER IS SOOOO HOT!I HAVE 48 POSTERS OF HIM ALL OVER MY WALLS!I HAVE HIS FIRST ALBUM AND I BOUGHT ALL OF HIS SONGS ON MY IPOD NANO!LUV YA!
posted by BRAT12 on Jan 27, 2010
jb is so fine i love him we made CLUB FOR HIM IN MY SCHOOL
posted by Shorty on Jan 27, 2010
you would put your freaking number any b**** would call you hahahah and justin bieber is hot
posted by hafsa on Jan 27, 2010
I love you je taime tu es le plus beau mec que j'ai rencontrer j'adore ta music je l'écoute tou les jours je suis super fan TIENS MON numéro pour m'envoyer des message quand tu passera en france fai moi signe pour tes prochains concert0624484471
posted by silvute. on Jan 26, 2010
your amazing songs. and a new song (pick me) amazing. I love you with all my heart. and love always. I can not forget you . love you. thy great fans Silva :*
posted by Bella08159055 on Jan 25, 2010
i think ur an amazing person. all ur songs r awesome, great, fantastic+ all the good complimenting words in this world. i so get u. U dont rite song only about girls but about relationships and what can happen in life. Ur the most unselfish people i know and the people who make bad remarks about u can just stop tryin to bring u down. They cant touch u because u wont let them. My real name is Nina im 15 and hope to get to know u better. Baby is an amazing song keep up ur wondeful singing.Loveu Love ur music
posted by twidener on Jan 23, 2010
i love you!!!! ur awesome i love your song 'baby' its awesome im 13 years old!!!! um,so ya,i love u i love u i love u i love u!!!!
posted by hannah :D on Jan 23, 2010
ok first off ilana richards ur phone number needs an area code an second ur stupid to put it on the internet anyway
posted by Hannah :D on Jan 23, 2010
hey justin (even though is probs not the real JB) but yeah i love u, but not like over obsessed like some ppl lol and yeah i love ur music and this song is really good (but i dont like luticris that much sorry) ILY bye :D
posted by sissy marie on Jan 21, 2010
i jst want u to kno that u r the best singer LIKEEE U A LOTTTTT....U R SOOOO HOTTTTT
posted by brian mossor on Jan 21, 2010
hey wat r u up 2 in kno u probaly dont get a lot of guys sending u stuff but im like really love more then any thing in the world so i wish can be here in my room wit me
posted by heyeveryone1000 on Jan 20, 2010
hey justin
posted by princessssssdccccc19 on Jan 19, 2010
i love you so muchhhhhhh and how old are you?
posted by sr667 on Jan 19, 2010
i lovee justiinnn!!!!
posted by kenzie bieber lolz on Jan 19, 2010
omg this song is the most amazing song i have listed toooo! i love u justin!<3 u! my friends call me weird cuz i talk about u alot the allwways tell me that im obsessed with u! omg i love u sooo much! i know alot about u and ur an awsome singer... the best! it would be the biggest thing to meet u! u need 2 come to portland, Oregon!!! plzzzz! well gtg love uuuuuuuuu!!!:D
posted by I<3JBiebz on Jan 19, 2010
Haha im like JBiebz biggest fan! I dnt do all those really crazy things sum grls do but I try my best(ive axd evry1 i kno 2 buy "Baby on Itunes to get it 2 #1!) & Id LOVE to meet Jus-tin! Love the song "Baby". The acoustic version wuz awesome, but somehow the studio version is evn BETTER! Not the hugest fan of Ludacris cuz i dnt listen 2 too much rap, but I luved his rap on there; made the song evn bettr. I got it on my IPod yesterday...LOVE itt!:) Keep doin wat you do Justin! Iknow Justin & Selena will ROCK the Houston Livestock Show & Rodeo (but they bettr not rock it TOO much...justin is mine.)Ur a cool role model Justin, i guess ppl rly CAN achive their dreams if they try & believe! U can make ME One Less Lonely Grl Justin! Cuz ur my Faaavorite Guy!! Lol okay this is corny. Haha ILY Biebz;)
posted by ilana bieber on Jan 19, 2010
HEY IM 11 YEARS OLD I LOVE YOU AND MY CELL NUMBER 6761910 CELL ME
posted by <3 parmi <3 on Jan 19, 2010
nice song U sing better alone
posted by aliebieber on Jan 19, 2010
i love this song its awsome i love you justin can i be your one love one heart one life your one less loneley girl justin i would love to be im 15 teen like you love blue its my fav color and have preety eyes got a great since of humor can make you lagh all day think your a great guy i can probley send you a pic of me if u want love you justin love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u loveu love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u love u shawty justin you can call me to 8327853470
posted by aliebieber on Jan 19, 2010
this song is incretible justin love you
posted by chloe & kayleigh on Jan 19, 2010
heyy justin :-D we love your songs you are the best love you.xxxx<333
posted by katty on Jan 19, 2010
hi justine your so handsome id like you!!!
posted by iGot the bieber feve on Jan 19, 2010
i LOVE JUSTIN BIEBER SO MUCH I WOULD LIKE FALL OFF A BRIDGE WITH HIM ANYTIME ANYDAY.!x3 AS LONG AS iM WiTH HiM:D iAM OBSESSED WITH HIM :O -and his new song BABYYY!<444444444
posted by LALA DIK on Jan 19, 2010
ewwwwwwwwwwwwwwwwww ur so uqlyyyyy just bieberr >:O
posted by Lucy on Jan 18, 2010
Love the track, he's amazing.
posted by ♥Gabby♥w on Jan 18, 2010
Omg, I love it! My new fave. song!
posted by JB lover on Jan 18, 2010
I love JONAS BROS!! Mostly Nick Jonas!! Miley sucks + Justin Bieber Sucks I love JB (Jonas Brother)not JB(Justin Bieber)!!!! Love DL(Demi Lovato) because she loves JB(Jonas Brothers) Peace,JB Lover (Jonas brother)
posted by JBLUV3R4EVAAAAA on Jan 18, 2010
I LOVE JB !!!!!!!!!!!!!!!!!!! HE IS DA BESTEST (: < 333333
posted by justin love on Jan 18, 2010
justin IS IN LOVE WITH A GIRL!!!!!!!!I THINK!!!!!!:D
posted by justin love on Jan 18, 2010
i love dis song!!!!!!!
posted by Kayla on Jan 18, 2010
This has a great beat to it!
posted by Aldona on Jan 18, 2010
I love it :D
posted by lola on Jan 18, 2010
I love justin bieber sooo much he is mine for ever i love is new song BABY and all of justin biebers songs are all about a girl
posted by xnikkix222 on Jan 18, 2010
thiss songg is amazzziiingggg!!!!!!!!!!<33
posted by TREY on Jan 18, 2010
WHOO GO JB :] & LUDA! HOPE IT GETS #1
posted by Kayla on Jan 18, 2010
I LOVE this song!
posted by Justin Bieber on Jan 18, 2010
Thanks girls 4 all ur support, i luv u all <33
posted by binggggg3 on Jan 18, 2010
mmm... gotta lovee J.B! ya'll know he's mineeee! (;
posted by Justinbieber\'slover on Jan 18, 2010
i love this song love it love him !!so bieber baby love me
posted by Rose on Jan 18, 2010
luv the song and i like the beat!!! peace!
posted by Adrianneandjacob on Jan 18, 2010
he is sooo hot and this is an AMAZING song Yall know he's talking about ME JK
posted by renae on Jan 18, 2010
ur songs r great love ya lots
posted by Jaime on Jan 18, 2010
I like the acoustic better! Byt I still like the song!
posted by ilana richrards on Jan 18, 2010
HEY IM 11 YEARS OLD I LOVE YOU AND MY CELL NUMBER 6761910 CELL ME
posted by Jojooo on Jan 18, 2010
This Song Is Amaazing I<3Him Soooo ILovee This Song ;D

Screen Name
Please Enter   
Comment
 
 
RSS
FB
Twitter