Video: Justin Bieber on 'Good Morning America'

November 16, 2009 03:23:38 GMT

Justin Bieber does some beat boxing and delivers his songs 'One Time' and 'One Less Lonely Girl' on his GMA Sunday performances.


Video: Justin Bieber on 'Good Morning America'
See larger image

In anticipation of his debut album "My World", pop singing sensation Justin Bieber has visited ABC's "Good Morning America" Sunday, November 15. The young artist performed his hit singles "One Time" and "One Less Lonely Girl".

During the "One Time" performance, Justin took the stage with several backing dancers as his companions, showcasing his moves to the screaming fans. In "Lonely Girl" set meanwhile, he brought his guitar, strumming some riffs. Also, he managed to do some beat boxing while waiting for the GMA crew preparing the show.

During the interview, Justin shared how he ended up collaborating with Usher. He said, "Usher and my manager were watching music videos on YouTube and he [Usher] flew me back to Atlanta where I got to sing for him." And, Usher gushed, "He had two million viewers before I even said hello. It was truly his talent, truly on spot."

Justin will follow up the GMA performances with another live appearance on the small screen. On the day the album hits the U.S. stores on November 17, he will perform on "The Ellen DeGeneres Show" and have an interview with the host, marking his second time visiting the talk show. On November 3, he has also been interviewed by Ellen DeGeneres and entertained her audience with his songs.

"The George Lopez Tonight Show" and "Chelsea Lately Show" will be Justin's other future destinations to show off his music on TV.

Justin Bieber's "One Time" performance:



Justin Beiber's "One Less Lonely Girl" performance:



Justin Bieber's interview:



© AceShowbiz.com




Post Your Comments

posted by i hate jb on Mar 30, 2011
you stink
posted by JUSTINSTHE HOTTEST B on Aug 05, 2010
HEY BABE MARRY ME
posted by JUSTINS#1FAN on Aug 05, 2010
HI JUSTIN YOUR HOT WANNA GO OUT
posted by lucia on Jun 22, 2010
hello,justin bieber i love you so much
posted by mekcy on Jun 22, 2010
justin i love you.you is best singer in the world
posted by LPACE011 on Jun 04, 2010
JUSTIN BIEBER CALL ME AT THIS NUMBER; (805)8233621
posted by lpace011 on Jun 04, 2010
OMG!!!!!!! YOU PEOPLE OUT THERE ARE JUST JEALOUS BECAUSE WE LIKE JUSTIN BIEBER AND YOU DON'T. WHAT IF YOU LIKE ANY PERSON PERSON THAT YOU THINK THAT IS SO HOT AND THE OTHER PERSON DOESN'T THAT'S NOT FUNNY.
posted by R+J= true love on May 21, 2010
I love you justin bieber you are my role model i love you so much
posted by silvian love justin. on May 10, 2010
you are so cute...
posted by bhianca + justin on Apr 29, 2010
justin is the only soppe star i ever hit on
posted by bhianca on Apr 29, 2010
justin u ar so cute
posted by i dont like justin b on Apr 14, 2010
justin bieber........is he really GAY?i dont like him....but i herd he is gay...is he i think he is
posted by JustinLover on Mar 22, 2010
OMG i love u so much ur so HOT and sweet hopefully i will meet u someday i have 2nd row seats to ur concert i can't wait!!
posted by olivia xx on Mar 21, 2010
Justin you are amazing and I LOVE YOUU X X X :D I hope i can meet you somedayy x(L)
posted by STEPHANIE on Mar 18, 2010
omg you sang beutifull for a boy like you. you are my evreything and my world your one less lonly boy and i am inviting you to my sweet 15 next mounth
posted by lucy hughes on Jan 19, 2010
u r sooooooooo cute i wish u were my boyfriend
posted by crystalynn on Jan 03, 2010
Justin I think you are soooo cute and talented.I hope I can get a chance to meet you.See ya.oxoxox
posted by crystalynn on Jan 03, 2010
Justin I think you are soooo cute and talented.I hope I get to meet you someday.xoxo see ya.
posted by fan of justin on Dec 23, 2009
hello...
posted by justinbiebersnumber1 on Dec 20, 2009
OMG!!!!♥♥♥ Justin Bieber you super hott and you voice is AMAZING i love you sooooo much!!♥♥ i love all your music.I HOPE I CAN MEET YOU!!!! u are my world:)♥♥♥
posted by sexayy on Dec 08, 2009
ur musics awsome and you soooo hottttt
posted by cookie monster on Nov 30, 2009
that was funny wen he sed sum girl tryed 2 hug him but den tackled him... but scary 4 him hehe
posted by number 1 girl on Nov 27, 2009
Justin I LOVE UR MUSIC.I love your voice.
posted by Faith hottness on Nov 26, 2009
SOOOO CUTE WE HAVE THE SAME B-DAY SOOOOOO KOOL
posted by sky on Nov 26, 2009
hey good music and you are fine
posted by Justin<3<3 on Nov 25, 2009
u are so FREAKIN HOTTT!! u are my world i hope will go to one of ur concerts ur the best i love u JUSTIN BIEBER!!!!
posted by Justin<3<3 on Nov 25, 2009
Justin u are so amazing i love u and ur music u rock and so does ur songs espically One Time I <3 u !!!!!!!!
posted by cool1 on Nov 22, 2009
i love your song one time!! I HOPE I CAN MEET YOU
posted by mother of 15 years o on Nov 20, 2009
My daughter is 15 and she likes your songs she is living in Russia
posted by peace and love on Nov 20, 2009
hey justin you are so hot you are the sexist guy in the world i love you will you make my lips happy and just kiss them
posted by Confusedgurl30 on Nov 20, 2009
luv ya always and forever c u soon
posted by JBlover on Nov 19, 2009
Hey wats up I love ur songs ~peace~Love ya
posted by irem on Nov 18, 2009
seni seviyorum justin bieber
posted by BieberFieber on Nov 18, 2009
omg justin is so cool and his vois is so cute
posted by trish on Nov 17, 2009
i love your music ,voice,looks,and all the vidieos about what you look for in a girl from what you say i think you are sweet,kind,nice ,and charning i wish i could be like you
posted by hottest Fans on Nov 16, 2009
w0w cool ha! ur great justin bieber u rock!
posted by me on Nov 16, 2009
i <333333 justin bieber :)
posted by karley on Nov 16, 2009
i love justin hes so cute
posted by DELL on Nov 16, 2009
YOU ROCK MY WORLD JUSTIN BIEBER.
posted by hotty on Nov 16, 2009
he is so hot will you marry me???????????????????
posted by justin #1 fan faf am on Nov 16, 2009
hey justin keep up the awesome work i hope i get to meet u one day
posted by cutiest fan ever on Nov 16, 2009
u r so hot i love u alot and u hav a great voice and i am your number one fan and u are so great - xoxoxoxo
posted by hottie and shotty on Nov 16, 2009
JUSTIN BIEBER!!!!u r my world i wuv u so much we r da same age and sum time we should go out wuv yea babe ur so HOTTT
posted by SHORTY on Nov 16, 2009
Justin UR song ONE TIME ROCKS!!!That's one of my fav songz and I also loveu!u are so dam hot!!!LOL!
posted by SHORTY on Nov 16, 2009
Justin UR song ONE TIME ROCKS!!!That's one of my fav songz and I also loveu!u are so dam hot!!!LOL!
posted by Lekkerding on Nov 16, 2009
I LOEV HIM SOOOOOOOOOOOO HE IS SO HOT
posted by hatter on Nov 16, 2009
Justin sounds like a girl
posted by jaime on Nov 16, 2009
Was that on tv? it wasnt on abc or any other channel on wow in ohio
posted by INA on Nov 16, 2009
I THINK JUSTIN HAD A GOOD VOICES.
posted by I.love.justin♥ on Nov 16, 2009
omg... drop a jawl:)
posted by I.love.justin♥ on Nov 16, 2009
justin? ILY... so much i want to marry u&#9829;&#9829;
posted by I.love.justin♥ on Nov 16, 2009
justin i love you more than spongebob loves jelly fish patrick loves his rock more than sandy loves karate mr. krabs loves money and squirdward loves the clarinet gosh i love u that much&#9829;&#9829;
posted by smexxxxxxxxy on Nov 16, 2009
you r really hot and i want to meet u. my fav song of urs is " one time". i love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted by hottest fans on Nov 16, 2009
HI Justin Bieber ^.< ^^ -.- heh
posted by hottest fans on Nov 16, 2009
HI Justin Bieber ^.< ^^ -.- heh
posted by Hotty on Nov 15, 2009
dyamm u soh hot 2 da max buhh 2 bad ur lyk far away hotty

Screen Name
Please Enter   
Comment
 
 
 
RSS
FB
Twitter