Jason Derulo's 'Whatcha Say' Music Video


Jason Derulo's 'Whatcha Say' Music Video


Jason Derulo gets intimate with his lover in the music video for his chart-busting single 'Whatcha Say' which samples Imogen Heap's 'Hide and Seek'.

Jason Derulo has brought forward a Bernard Gourley-directed music video filmed to promote his new single called "Whatcha Say". He is seen getting cozy with his love interest, kissing and cuddling her on the couch.

"Whatcha Say" is the first single from Jason's forthcoming debut studio album. The song is sampling Imogen Heap's 2005 song "Hide and Seek". The track is currently sitting at number 4 on Billboard Hot 100, pushing aside Black Eyed Peas' "I Gotta Feeling" and Lady GaGa's "Paparazzi" among other hit singles.

Jason Derulo has been signed in a joint deal between Warner Brothers and J.R. Rotem's Beluga Heights label. He is prepping to release his first studio album in 2010. Beside working with J.R. Rotem, he also gets help from Claude Kelly (Kelly Clarkson, Britney Spears, Miley Cyrus).

"Our chemistry is amazing," Jason commented on hooking up with J.R. Rotem in the studio. "We recorded six songs that night and even though other labels were putting their offers on the table, the music was so compelling that I didn't leave without signing a deal with J.R."

Jason Derulo's "Whatcha Say" music video

© AceShowbiz.com


MORE FROM NEWS

Comments

  •  
    boyfriend lover<3
    Dec 29, 2012

    This is mine and my boyfriends song <3

  •  
    ashlawiy
    Jul 25, 2010

    i really love jasons new song what if... esp the video.

  •  
    hot sexxy girl
    Apr 08, 2010

    wow never had of such a lovely song it is the best i have ever had love it.

  •  
    Favourite
    Mar 22, 2010

    you really stuning with your current song,keep it up

  •  
    Lil Mizzy
    Mar 22, 2010

    You song it so nice and good to be the one who sing it,

  •  
    don
    Mar 17, 2010

    song's d best

  •  
    yasmin
    Feb 01, 2010

    omg ur da best i luv ur song it is amazing and ur amazing too im in luv with u n ur song ,my god i luv u.xoxoxo

  •  
    allison Chattin
    Jan 25, 2010

    omg i freaking loovvee this song!!! Go Jason

  •  
    delicious
    Jan 19, 2010

    extremeli sexy n cute

  •  
    derulo\'s future wif
    Jan 11, 2010

    u r sexy az hell man o i love ur song thats my only favorite if u like hot thin mix girls get at me luv u

  •  
    miche
    Jan 03, 2010

    whos the model in the clip, thats all im interested, i didnt know black girls could be soooooo hot. Im Australian, so the racisal thing is new to me.

  •  
    lala
    Dec 14, 2009

    o an girl my nig dnt want yo nimba!!!!!

  •  
    lala
    Dec 14, 2009

    ai yo shit go soooo hard mane!!!! i lve det video!!! man but ai det song remind me of alot of ppl!!! win u had said u no u was wrong 4 cheatin!!! lve u bigg cuz i gotta go duces!!!!

  •  
    mandy
    Dec 10, 2009

    i love this song!!!

  •  
    Bman
    Dec 05, 2009

    Hu is the girl who sings the chorus. Why isnt she featured

  •  
    xmiirii_babeiix
    Dec 01, 2009

    OMG loving it..... so the best song. oh and big ups to jason yu the man...lol neways love to all

  •  
    prof X
    Nov 30, 2009

    the name of the girl he is sitting with is Jillian "Kayne" Provisor. She is new to the whole deal so there is no info on her yet

  •  
    latina18
    Nov 28, 2009

    it also reminds me of my home boy. its an awesome ssong ive ever heard

  •  
    latina18
    Nov 28, 2009

    i love this song i think its the best song ive ever heard. Its the best. i can never get tired of listenin to the song. U ROCK. keep rockin

  •  
    PHT
    Nov 23, 2009

    I LOVE THAT SONG ITS THE BEST SONG EVER AND U ARE SO HOT

  •  
    Angel Babe121
    Nov 23, 2009

    Omg i luv this song it reminds me of when i had bf (boyfriend) yeah it sure does!

  •  
    cali...homies
    Nov 18, 2009

    hey mang this is the best video homes....and if you dont think so then you suck mang cuz is the best mang.cali all the way..show cali some love homies...

  •  
    dudethatssick32
    Nov 13, 2009

    yup i wanted 2 kno dat wat is her name? and would u possibly kno her numba# hehe

  •  
    peaceeouuttttt
    Nov 13, 2009

    yeaah wut is her name

  •  
    i am so much cooler
    Nov 13, 2009

    WHATS THEEEEE NAMEE OF THE GIRRLL?! :)

  •  
    yoyoyo4444
    Nov 13, 2009

    what is the name of the girl hes sitting with on the couchh??!! is it karina?

  •  
    shillae
    Nov 05, 2009

    u rokkkkkkkkkkk so muchhhh call 201-1567

  •  
    tianna
    Nov 05, 2009

    rocccccc on calll me 3396004 or 2011567 call any time

  •  
    tianna
    Nov 05, 2009

    rocccccc on calll me 3396004 or 2011567 call any time

  •  
    shillae boggs
    Nov 05, 2009

    love this song its really good!!!!!its my first favorite song and party in the usa is my 2 favorite u rock !!!!

  •  
    sickman
    Nov 05, 2009

    this song is so sick way better than imogen heep one. it amazing

  •  
    -Reirizzle
    Nov 04, 2009

    The sonq iz miine lol Lurvee thiss sonq

  •  
    SammyNicoleBaby
    Nov 03, 2009

    this song proppa reminds me of a situation im in atm with this lad :'( be alrait. And yeah who is that girl singing in derulo's song ? xx

  •  
    SammyNicoleBaby
    Nov 03, 2009

    Sat in school in FS bored as anything, they have like blocked everything lol. i rayt wanted to listen to this song but a cant haha.

  •  
    SammyNicoleBaby
    Nov 03, 2009

    Hes proppa fit lmao. I love this song, lark best one going i rekon. Loveyou xx

  •  
    Lil Liya
    Nov 02, 2009

    I luvv this song!!!

  •  
    cuti3
    Oct 27, 2009

    wuts up angel13 ssl...

  •  
    babyfly
    Oct 26, 2009

    who's the girl model in the video?

  •  
    May
    Oct 19, 2009

    Imogean Heap is the femal vocale - she is really talented and was out before him. And honestly, she is what makes this song so popular, but of course since it's not "pop" or "hip-hop" music, no one has heard of her.

  •  
    barbie
    Oct 19, 2009

    sorry jay,but ad leave u if i kot u cheating.

  •  
    Mandy
    Oct 19, 2009

    I Love this song. It reminds me of one of my Love stories Mandy to Anthony

  •  
    bebe0508
    Oct 19, 2009

    who is the female voice in derulo's song

  •  
    ~*ladii swag6 off 3n
    Oct 19, 2009

    i luv this sonq itz super kool and itsz da b3st sonq out h3r3 u rockkkkkkkkkkkkkk

  •  
    ri
    Oct 17, 2009

    whad you think he looked like lol...the lady he's sampling from got vocals, I checked out her other songs, she has a strong awesome voice!

  •  
    sinfulli2sweet
    Oct 15, 2009

    wow - was not expecting him to look like that....

  •  
    angel13 ssl
    Oct 15, 2009

    your hot and so is your song

Leave a Comment

Required fields are marked with *

   

TODAY'S HEADLINES

  1. Matt Damon and Jimmy Kimmel Go to Couples Therapy Again. Does It Work This Time?
  2. Rihanna Warns Fans Not to Play Pokemon Go at Her Concert as Beyonce and Adele Face Same Issue
  3. 'The Walking Dead' Was Supposed to End in Alexandria, but It Has Changed
  4. Iggy Azalea Sparks Butt Implant Rumors With Instagram Photo. What Expert Says?
  5. Karl Urban Debuts His 'Thor: Ragnarok' Look. See His Newly Shaved Head
  6. 'Sesame Street' Fires Three Longtime Cast Members
  7. Meet the Ravagers From 'Guardians of the Galaxy Vol. 2'
  8. Disney Plans 'Han Solo' Trilogy With Alden Ehrenreich
  9. Jeremy Renner's Ex Claims He Refuses to Pay Child Support
  10. Secretly Married? See Miley Cyrus' New Band on Her Ring Finger

CELEBS PHOTO