WHAT'S HOT?

Bow Wow Officially Signed to Cash Money

August 18, 2009 07:13:48 GMT

It is official, Bow Wow has inked a deal with Cash Money, becoming Lil Wayne, Drake and Jay Sean's labelmate.


Bow Wow
See larger image
Photo credit: Anthony G. Moore/PR Photos

After leaving Columbia Records, Bow Wow joins Birdman's record label, Cash Money where several hottest music talents Lil Wayne, Drake and Jay Sean are currently signed under. The young rapper confirms the matter on his Twitter, "I'm officially the newest member to the Cash Money team!"

Recalling how he ends up sealing a deal with the company, Bow Wow tells MTV, "We had two sit-downs." He explains more, "Upon the first sit-down, I called [co-CEO Birdman] and told him what I wanted to do. So it was a no-brainer. He was like, 'Bow, you always been family. Next to Wayne, I look at you like my son. If you not with JD [Jermaine Dupri], you with us.' From there, it was a done deal. So I wanna thank [him], Slim and Wayne."

Though he has now found a new home to release a studio project, Bow Wow says he is "in no rush to drop [his] next album." On when he will return to studio, the rapper writes, "Ima knock out my new movie 'Lottery Ticket' starring myself and Ice Cube. then I'll get started."

In the meantime, Bow Wow is gearing up to release a new mixtape titled "Greenlight". Most recently, he has premiered a music video for the mixtape's single "Love Struck", sharing screen with The Pussycat Dolls' Melody Thornton.

Bow Wow's "Love Struck" music video

© AceShowbiz.com




Post Your Comments

posted by Buff Nigga on Oct 08, 2010
yea nigga i was just beating my little dick
posted by Tony on Oct 08, 2010
Daddi r u still thar
posted by Tony on Oct 08, 2010
u need any help daddy? :)
posted by Buff Nigga on Oct 07, 2010
Naw nigga i'm ur daddy
posted by Tony on Oct 07, 2010
I know i gay daddy
posted by Devier on Oct 07, 2010
Bok Bok Bulu
posted by Jamaican on Oct 07, 2010
Yah Bambaclaat Batiman!
posted by Devier on Oct 07, 2010
Uuuuuuuuuuuuuuuuu duuuuuuuh
posted by The Nigga on Oct 07, 2010
I WANT ALL YALL SUCKIN MY DICK ON ALL FOURS
posted by Nina on Oct 07, 2010
can yall guess how many dicks i got in my mouth
posted by Tiny on Oct 07, 2010
YO MY DICK IS TEH SMALLEST
posted by Buff Nigga on Oct 07, 2010
i shitted my self too
posted by Tawfiq on Oct 07, 2010
I dont even like girls
posted by Alisha on Oct 07, 2010
i perferrrred to be callleded biesexual
posted by Tony on Oct 07, 2010
lemme lick tht shit off :D
posted by Tawfiq on Oct 07, 2010
i shitted myself ugh
posted by Tony on Oct 07, 2010
shut ya dyke ass up
posted by Alisha on Oct 07, 2010
nawwwwwwww i can do tihs for all yall
posted by Tony on Oct 07, 2010
Weally, but my dick is smaller :(
posted by Buff Nigga on Oct 07, 2010
awwwwwwww tony when i c u u can suck my little hairy ass dick
posted by Tony on Oct 07, 2010
NOOOOOOOOOOOOOOooooooooo this ass is for buffnigga
posted by Alisha on Oct 07, 2010
come on guys i'm such a whore let me fuck
posted by Tony on Oct 07, 2010
tell em BuffNigga ;)
posted by Buff Nigga on Oct 07, 2010
stop talking to my nigga stinky ass bitch
posted by Alisha on Oct 07, 2010
but im sooooooooo wet
posted by Tony on Oct 07, 2010
naw i'm too fuckin gay for girls to eat my dick
posted by Alisha on Oct 07, 2010
OOHHOHOHOHOHOH ok
posted by Tony on Oct 07, 2010
eat my little ass dick alisha
posted by Alisha on Oct 07, 2010
stop bein gay
posted by Buff Nigga on Oct 07, 2010
I can motions my hands all over ya dick
posted by Tony on Oct 07, 2010
ooooooooooooooooo hand motions
posted by BuffNigga on Oct 07, 2010
I live in ya draws
posted by Tony on Oct 07, 2010
ok where you live at big daddy
posted by BuffNigga on Oct 07, 2010
Ard come to my house
posted by Tony on Oct 07, 2010
Hey yaw, im gay yaw
posted by hisdfknilfn on Oct 07, 2010
knsdsil;fsdfg
posted by Tony on Oct 07, 2010
I'm ugly ass shit
posted by Buff Nigga on Oct 07, 2010
How sexy r u tony
posted by solly c on Sep 10, 2010
bow,yo man wth or wthout jd,u stil bow we lv.u r stil in gud hands (ymcmb)
posted by solly c on Sep 10, 2010
bow,yo man wth or wthout jd,u stil bow we lv.u r stil in gud hands (ymcm)
posted by gwistolavisto on Aug 03, 2010
we expected more 4rom u man u represent us wat panned?
posted by Weezy on Jul 27, 2010
Bow i thnk u made a gud move,just make sure u wow we ur fans
posted by fhatersman on Jul 27, 2010
bow can rap wtf you talking about.......hes still hasn fell off.. been around since 12 or some shit... he part of the game.. you just a bum that no one cares about
posted by *bby relLe on Jul 04, 2010
omg bowwow is so sexy he would be even cute in cash money
posted by K Flock on Apr 13, 2010
lissin here bruh, if yo ass gone rap yo ass bettuh drop sumthin worth listnin to yo last album sucked balls. git back on ya grind nigguh
posted by WayneB on Apr 13, 2010
Da lil dude cant rap no way. but still, lil homie on da grind
posted by Burr on Apr 13, 2010
gud job lil nigguh
posted by romeo junior on Apr 08, 2010
its cool
posted by MZ.GRAVES on Feb 21, 2010
dats greatt
posted by imfromtheyo on Oct 16, 2009
Wow...lyrically you gotta go in Lambo Moss...real talk, good shyt doe
posted by ff on Sep 05, 2009
dfgf
posted by dino2333 on Aug 25, 2009
good luck,,,,, bizzie get get it
posted by tankdog on Aug 18, 2009
Lets see if Bow Wow can run With the Big Boys
posted by ilikeher305 on Aug 18, 2009
Good move
posted by Seun on Aug 18, 2009
Big boys transfer
posted by naughtyhoney on Aug 18, 2009
ooommmmggggggg bow wow is so hot love him

Screen Name
Please Enter   
Comment
 
 
 
RSS
FB
Twitter