Video Premiere: Jonas Brothers' 'Burnin' Up'

June 20, 2008 08:10:06 GMT

The new clip from the teen pop rock band for their first single taken from their upcoming LP "A Little Bit Longer" has premiered.


Video Premiere: Jonas Brothers' 'Burnin' Up'
See larger image

The new music video from teen pop-rockers the Jonas Brothers for their single "Burnin' Up" has just been premiered on iTunes today (June 20). The new clip features a fun storyline and cameos from Selena Gomez, Danny Trejo and David Carradine.

The video starts with a scene where the brothers are sitting in beach chairs discussing about a girl, shortly after that they receive a paper from their bodyguard that shows them the activities they will be doing on the clip. The band mainly perform in a pool, which can be seen in most of the scenes from the clip, while each members of the band have their own mission. Nick Jonas plays in James Bond kind of story, Joe Jonas partnering with his bodyguard play a role as a detective with a mustache that is chasing over a bad guy and Kevin Jonas is being shown learning karate lessons from Carradine.

The teen pop-rockers' new single is taken from their third and latest LP "A Little Bit Longer", set to due on August 12. Beside "Burnin' Up", the Brothers have also confirmed three other singles that they will release as the follow ups to the first, they are "Love Bug", "Shelf" and "A Little Bit Longer".

In other news, the band themselves are preparing to play a unique and special gig for the launching of their new LP in England. The Brothers reportedly will be playing a free gig on the roof top of one of the famous red buses in London on June 27.

Jonas Brothers' "Burnin' Up" Video Premiere:



© AceShowbiz.com




Post Your Comments

posted by staerlings on Jul 22, 2010
broader alone less century
posted by jarradorla on Jul 22, 2010
albedo half expected
posted by RACHELE1220 on Mar 01, 2009
JONAS BROTHERS ROCK
posted by crazy of joe on Dec 20, 2008
i love you joe you're the best of your brothers especially your voice i'm crazy of you i love you
posted by nicole on Oct 13, 2008
i love the music video i thought it was just awesome
posted by floangel on Oct 12, 2008
this video is too HOT!!!!!!!! you are beautifoul!!!!!!!!!!
posted by JonasBrothersLuver on Sep 15, 2008
shut up XXjonashaterXX just coz ur jelouse dont dis them y dont u et a life and leave them alone they r great and georgouse ! <3
posted by grenlandice98 on Sep 09, 2008
they are sooooooooooooo HOTT i luve them
posted by NANCY in the mèxico on Sep 08, 2008
YO AMO A LOS JONAS !!!!!!!
posted by miley from hannah mo on Aug 31, 2008
i love you joe
posted by Rennetinnie56 on Aug 19, 2008
omg nick is soooooooo hot
posted by cecelover on Aug 12, 2008
i got the new cd today it was awsome but to bad girls nick is mine i'm burnin up for nick
posted by cecelover on Aug 12, 2008
i love you nick
posted by joe bro fan 1!!!!!!! on Aug 06, 2008
joe is the hottest guy i've ever seen!!!!!!!!! i think the same about kevin and nick
posted by joe broes are so aso on Aug 06, 2008
there all so hot but the one i like the most is joe !!!!!!!!!!!!!!!!!!! i like him mor then any one in the world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted by joe bro fan 1!!!! on Aug 06, 2008
joe ,kevin ,and nick are thecutest most hottest and sexxyest guys in the whole wide world!!!!!!!!! and i like them more then my boyfriend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted by joe fan 100000!! on Aug 06, 2008
you guys stink like doggey doodoo YOU SUCK AND I HATE EVERY THING ABOUT YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted by Nick\'sGirl on Aug 05, 2008
I've gotta catch my breath!! I loved it Nick is so hot in a tux!!!!!!!!!!!!
posted by DUCKIE123 on Aug 04, 2008
whoa they r the best.I love nick
posted by XXjonashaterXX on Aug 04, 2008
THE JONAS BROTHERS SUCK!!!! THEY R UGLY AND ANNOYING AND THEY SOUND ABSOLUTLEY HORRIBLE. IDK Y ANYONE LIKES THEM. THEY R THE WORST BOYBAND IVE HEARD IN THE PAST 5 YRS!!!!!
posted by angeliceater12 on Aug 03, 2008
grow a mustach lol!!!!!!
posted by tinesha on Jul 13, 2008
i luv this song nick is soooo cute
posted by Bob on Jul 09, 2008
i like the end..where the guys like ZAP! hahaha
posted by raquel on Jul 07, 2008
so hot
posted by Genna C. on Jul 07, 2008
ha ha i love reading all these comments... they are hilarious well i love the jonas brothers... but not married to one of them yet lol ha ha well love the video and the song .... nick and joe are fine :)
posted by Genna C. on Jul 07, 2008
all of these peeps comments are crazy!
posted by princessgirly on Jul 04, 2008
who are the girls in this video, besides selena gomez, joe and kevin's girls?
posted by princessgirly on Jul 04, 2008
who are the girls in this video, besides selena gomez, joe and kevin's girls?
posted by nickjwifeyallday1 on Jul 03, 2008
too bad bitches nick jonas is min3 all min3 im burnin up for him
posted by emmiillyyuurrr on Jul 02, 2008
ASOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!you rOCK=HHHHHHHOOTTTTTT
posted by mal jonas on Jun 28, 2008
joe broes rock yall are hhhhhooooottttt
posted by nicoleburrell-jonasg on Jun 26, 2008
i love this song, like a fat kid loves cake <3 its so great love nicks new haircut ;)(6) V nice
posted by softball_12 on Jun 26, 2008
is Selena Gomez in this video??
posted by nick jonas\'s futar on Jun 26, 2008
i love that song ezpcially that nick jonas sings a good part of it. its such a great song.
posted by mrs.jonas(i married on Jun 25, 2008
omj! i love nick jonas he is soooooooooooooooooooooooooooo hot! I also love this video! And btw sleana better back off my man ok! lol :)
posted by tabi jonas on Jun 25, 2008
the jonas brothers rock i cani`t wit to turn 18 and marrie joe!
posted by ashley jonas on Jun 25, 2008
ilove mark
posted by joesexyness on Jun 25, 2008
OMG!!!!! joe jonas is minez hes so fuckin sexyyyy
posted by fly4lyf313 on Jun 22, 2008
omgggggggg Nick Jonas is soooooo min3 i lov3 him sooo much i'll even die 4 him he's my lyf3, n i luv dis songggg it
posted by NICKJONASISMYMAN on Jun 22, 2008
O MY GODDDDDD I LUV DIS SONG,I LUV NICK SOOOO MUCH I'LL DO ANYTHING 4 HIM
posted by joejonaslover on Jun 21, 2008
it's awesome
posted by xxallykat1332 on Jun 21, 2008
I LOVED IT!!!!!!!!!!!!!! It was super hottt- i luv nick jonasssss i married him last weekend :p
posted by Sabrinabryannickjona on Jun 21, 2008
totally hot and sexy
posted by BurningUpBabe on Jun 21, 2008
Woah!! That song is awesome!! I already know all of the words!! :] I really like the music video too. Way to go Jonas Brothers!!
posted by NicoleJonass on Jun 20, 2008
OMJ! They totally burned me up! Love u guys to death!!!
posted by WantSomeJoeness on Jun 20, 2008
They turn the temperature hotter!! Can't wait until the tour!

Screen Name
Please Enter   
Comment
 
 
 
RSS
FB
Twitter